Sea quilt

Spring
Мрієм і вишиваєм
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Christmas Star and humbug






Історія цього квілта дуже і дуже довга, почався він шитись і нарізатись ще літом, ага от так і пів року з ним щось робилось і не робилось. Перша задумка була пошити покривало для подорожей саме на море, з палатками і просто так посидіти вечорами коло моря і мати чим накритись на випадок вітру. Вітри у нас часті гості, тому ідея була хороша. І малеча  хотіла та і мама дуже хотіла попробувати щось таке. Розміри 1м на 1,6м. Не дуже великий, якраз для дітей.
Але не все так гладко. Перша моя помилка-вибір тканин, намішала я фланелеві кусочки і котонові, різної товшини. Вибрала я для пошиву форму кусочків Apple Core, як бачите на яку у мене получились цеглинки. Так як після того як на нарізала не один вечір, зішивала і порола, знов підрівнювала вирізані клаптики, зішивала і знов порола, виявилось що тканина хоч і здавалась цупкою а на яву тягнулась, от як би я її не зішивала-а вона все морщилась і морщилась(порада від мене-не поєднуйте різних тканин між собою як я). От я після кілької вечорів втомилась боротись і відклала ті кусочкі на комод. Так вони у мене і стояли десь місяців півтора, все поглядала на них але не придумувалось як їх можливо зішити. 
А потім якось побачила в одному з журналів саме цеглинки, і морське покривало машинного виробництва і я подумала-от це воно, таке я зможу. Попоровши в черговий раз те що було, підрілала в котре ці мої кусочки і за два дні , вшила полоски. Вроді не все гладко, але терпимо, саме буде таке ходове покривало, явно не на виставку))) 
Ще потім пройшло кілька тижнів поки я купила лапку і спрей клей аби синтепух і два шари тканини зчіпити між собою. Але і тут виявилась у мене проблема, лапка то у мене не для стяжки а для простого зшивання грубих тканин між собою(Дякуючи Олі я б так і цього не зрозуміла), я вже була розчарувалась, думаю не здатна моя машинка на малювання візеруночків на тканині. Але вирішила обійтись уже без малюнків і зішити лише по горизонталі. Малюнки я ще попробую, точно знаю, але уже не на цьому покривалі))) От така я швейка, сміятись з мене і сміятись, аби почитала перед тим все про тканини, все шо квілтінг, може б получилось у мене саме те що задумувалось. Але головне що дітям сподобалось з першого разу і вже якось не важливо стало що там у мене в голові було))








http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Spring in the air
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Christmas Candy cain
Нohla Design Весна
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Мрієм і вишиваєм
Мішочок і річний трамвайчик
Winter handanger pillow
Море .... море...
Hohla Design "Egg Bunny"
Квіткові косметичкі
Перша шкатулка
Spring
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Янголятка
Warmth and dreams to the house
"Share the love" Pillow
Christmas Star and humbug
Blue Jay/ Cойка
Victoria Sampler Summer Biscornu
Зимова казка -частина 2-SAL
SAL Part 1


Комментарии

Популярные сообщения