Good buy Winter

Victoria Sampler Summer Biscornu
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
"Share the love" Pillow
Hohla Design "Egg Bunny"
Перша шкатулка






Давайте вже прощатись з зимою))) Надоїла вона чесно вам кажу, своїми болячками, снігами, кашлями. Я її люблю але в обмеженій кількості, мені б місяця вистачило. 
Ця зима для нас була  холодна, сніжна, засипало нас снігом що дві неділі, не буду казати що не гарно і не романтично але .... уже ю не помішали поляни з квіточками
Ми шось зараз всі відчуваємо втому. діти часто хворіють, роботи кожний день прибавляється, хатня робота сама за себе не робиться. Я уже в 9 годині вечора хочу спати. А моє рукоділля взагалі впадає в літаргічний сон. Я дуже усього хочу але зранку коли їду на роботу, мрію і строю плани за кермом що я буду ввечері робити. У ввечері-я намагаюсь не заплющувати очі хоча б до 9 бо таки засну раніше.
Одним словом пожалілась вам і думаю що такі настрої і втома залишуться саме тут і завтра я таки найду сили в собі і в навколишніх поринути у щось цікаве.
Сьогодні закриваю сезон зимових робіт ось цією третьою роботою у серії, мені залишилось літо.)
Зима у мене уявляється саме на голубому фоні, всі кольора дуже насичені, бо таки саме кольоротерапії нам не хватає саме зараз.
О- саме цієї зими вперше бачила вживу червоного кардинала, жаль не до камери було, ато б мені сьогодні таке фото пригодилось. Таке чудо літало у нас на задньому дворі, мрію зробити йому колись гарне фото.








http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Blue Jay/ Cойка
"Share the love" Pillow
Квіткові косметичкі
Spring in the air
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Hohla Design "Egg Bunny"
Море .... море...
Перша шкатулка
Зимова казка -частина 2-SAL
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Winter handanger pillow
Christmas Candy cain
Янголятка
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Victoria Sampler Summer Biscornu
Christmas Star and humbug
Warmth and dreams to the house
SAL Part 1
Мрієм і вишиваєм
Нohla Design Весна
Spring
Мішочок і річний трамвайчик
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point


Комментарии

Популярные сообщения