Fall Heart Part-2

Winter handanger pillow
Нohla Design Весна
Янголятка
"Share the love" Pillow
Christmas Candy cain






Як там ваші сердечка, знайшовся час начарувати собі осінь? Скажу вам, що осінь мене тішить своєю погодою ,принаймні зараз- може все таки ми щось та й начаруємо з вами.
Тішусь що ви відкликнулись на мій проект, зацікавились, я рада безмежно.
Продовжуємо вишивати серце, наше осіннє, тепле як бабине літо, повне на врожай і події.
Сьогодні друга частина, завершуємо контури серця. Весь підбір ниточок, бісеру і тканини на ваш розсуд.

Thank you to all who joined me in stitching my Fall heart design. I am very grateful for your support and for your participation. Enjoy stitching with me, take as much time as you need. All threads and beads, fabric are up to you. Today is the second part of the heart. The third last part will be at the end of this week.

Добавились ще дві галузки винограду, і серце у нас стало повне. Третя завершальна частина напевне буде наприкінці цього тижня, ну ще побачимо.
 А це вам смачна частинка святкового тортика від мене з Марусею

Ми вчора відсвяткували день народження моєї Марусі яка прийшла в моє життя саме восени 4 роки тому. Подивіться що я нафантазувала з тортиком.
Поляна з гарбузиками і хробачками,що може бути смачніше моркв'яного лимонного тортика з маком і сирним кремом. Моя улюблена комбінація)))
Бажаю всім солодного тижня!!!



http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Квіткові косметичкі
Море .... море...
Victoria Sampler Summer Biscornu
Hohla Design "Egg Bunny"
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Christmas Candy cain
Winter handanger pillow
Янголятка
Перша шкатулка
Blue Jay/ Cойка
SAL Part 1
Зимова казка -частина 2-SAL
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Christmas Star and humbug
Warmth and dreams to the house
"Share the love" Pillow
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Spring
Spring in the air
Мішочок і річний трамвайчик
Нohla Design Весна
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Мрієм і вишиваєм


Комментарии

Популярные сообщения