I love bamboo

Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Blue Jay/ Cойка
Мішочок і річний трамвайчик
Янголятка
Море .... море...






Є у мене старенькі роботи-ну не зовсім старенькі, швидше річної давності, які аж ніяк не люблять фотографуватись. Сьогодні одна з них, ой вибачаюсь дві. Тема сьогодні бамбук-улюблене деревце, яке у мене вже стільки скільки я тут. Мріяла ще з України, але якось невдавалось його купити. А може місця не було. Тут у мене місця трошки прибільшилось але не зовсім оранжерея-))
Скільки б не фотографувала -ніяк не довподоби те що виходить. Матеріали- вишита робота на Аїді 14 каунту, ниточки майже по ключику, автора схеми нажаль незнаю. Паспарту-тканина з бамбуком, рамка-теж стилізація бамбуку.






Фото не дуже але що вдалось те вдалось, ще й на балконі,(
Додам ще фото метеликів і бамбуку. Ось ця робота старенька, вже давно подарована. Фото лише одне(. Бамбук дуже невправдоподібний , але такі були в мене тоді смаки. Аби все яскраво було)))

Люблю вишивати такі сюжети, комашеньку всяку))) Метелики це слабість, і бачу стрекози вже теж. Такі чарівні створіння, а розміри взагалі вражають, від маленьких до гіганських з 20см завдовжки, саме таких бачила вживу. Подобались до неможливості. Мені взагалі все природнє подобається, створене природою-завжди найкраще.

http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Christmas Star and humbug
Зимова казка -частина 2-SAL
Victoria Sampler Summer Biscornu
Квіткові косметичкі
Нohla Design Весна
Winter handanger pillow
Перша шкатулка
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Янголятка
Spring
Warmth and dreams to the house
"Share the love" Pillow
Hohla Design "Egg Bunny"
Spring in the air
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Мрієм і вишиваєм
Мішочок і річний трамвайчик
SAL Part 1
Море .... море...
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Blue Jay/ Cойка
Christmas Candy cain


Комментарии

Популярные сообщения