Школа " Рози" Частина 2

Victoria Sampler Summer Biscornu
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Spring in the air
Christmas Candy cain









 Продовження школи Рози від Іринки. Наступний етап добрався до мене у середу- і у мене якраз був вихідний, от ось і чим я займалась, на одному подиху почала і закінчила другий етап. Перший кущик-перловочки пішли в рух, другий роккоко-анкорівські.Хоч і малювала собі маркером малюнок, все одно чомусь його не дотримуюсь, уже в котре бачу що голка гуляє сама по собі.
 Так все гарно в Ірини описано, такі деталі згадані, все так добре продумано і така цікава компанія дівчат відшиває ці розочки. Від них лине добротою і теплом, навіть не знаю як передати це відчуття-одне задоволення.
А ще  у мене вчора здійснилась давня моя мрія-фотокамера  DSLR Canon Rebel Ti4.  От бачите мої перші несміливі кроки. Тільки вчора інструкцію читала, не все виходить з першого разу але я буду старатись. Принаймні можу тепер передати справжні відтінки. Довольна. У мене у житті якось все так дивно відбувається, або нічого не відбувається або всі цікаві і важливі події за два три дні. У мене на наступний тиждень перше відрядження по роботі, тому не знаю чи в стигну показати останній етап і оформлення вчасно. Хоча-буду надіятись, дуже хочу.




http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Winter handanger pillow
Blue Jay/ Cойка
Море .... море...
Hohla Design "Egg Bunny"
"Share the love" Pillow
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
SAL Part 1
Зимова казка -частина 2-SAL
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Victoria Sampler Summer Biscornu
Янголятка
Warmth and dreams to the house
Квіткові косметичкі
Christmas Star and humbug
Мішочок і річний трамвайчик
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Нohla Design Весна
Christmas Candy cain
Spring
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Spring in the air
Перша шкатулка
Мрієм і вишиваєм


Комментарии

Популярные сообщения