Happy Halloween

Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Christmas Candy cain
Victoria Sampler Summer Biscornu
Christmas Star and humbug






Свята Halloween уже в нас майже на порозі. У всіх повирізувані гарбузи і прикрашені двори і я от забула,що ж і в мене є ще два гарбузики, верніше з родини гарбузових, патісончики, а може і дійсно гарбузи? Одним словом вирішувати вам, а у мене вони на столі у вигляді прикраси. Бачили колись такі чудні подарунки осені?
А ось мої, видозмінені гарбузики






Започаткували ми для себе цього року нову традицію, нову саме для нас, для канадців вона вже зовсім стара, вирізати гарбузикам личко, робити з них ліхтарики.От я першого вже і вирізала. Нашкрябалась трохи, робота не проста, але цікава, як дитина до нього приглядалась. Образ гарбузика з дитячої книжечки.От в мене вже перебор з гарбузиками.

Happy Halloween





http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

"Share the love" Pillow
Нohla Design Весна
Янголятка
Море .... море...
Квіткові косметичкі
SAL Part 1
Перша шкатулка
Spring in the air
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Spring
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Winter handanger pillow
Hohla Design "Egg Bunny"
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Christmas Candy cain
Blue Jay/ Cойка
Зимова казка -частина 2-SAL
Warmth and dreams to the house
Мрієм і вишиваєм
Мішочок і річний трамвайчик
Christmas Star and humbug
Victoria Sampler Summer Biscornu


Комментарии

Популярные сообщения