Лаванда Етап 1

Нohla Design Весна
Winter handanger pillow
Квіткові косметичкі
Warmth and dreams to the house
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale






Записалась я в черговий процес до Іринки. Звичайно не знаю чи встигатиму все але пройти повз лаванду не змогла. Я з тих рукодільниць що заледве бачать лаванду і все серце завмирає. Я ще і справжню посадила вчора, кілька видів купила, плюс з насіння у мене кілька пагінців виросли, от і зробила клумбочку. От і ще треба мені вишити ту саму лаванду.
Процес Іринка описала так що я навіть неуявляла що можна врахувати стільки деталей в описі такої роботи. Перший етап вроді не складний, я свої горщики зробила з декоративних ленточок, так припали до душі, я їх приклеїла спец клеєм і ще прошила для місності. Деталі вимальовані маркером для квілтінку, змивається він в холодній воді тому думаю проблем не має бути. І основа у мене мятного відтінку з сердечками, така ось любов до лаванди в серцях.
Горщики у мене різних розмірів і тому не на одному рівні. Нитки у мене збірні, наразі кілька відтінків вицарапала в себе, далі може докуплю або виберу з того що є.
Фото скажу вам не ахті, але немає гарної апаратури, ох(







http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Spring
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Зимова казка -частина 2-SAL
Christmas Star and humbug
Christmas Candy cain
"Share the love" Pillow
Мрієм і вишиваєм
Квіткові косметичкі
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Spring in the air
SAL Part 1
Victoria Sampler Summer Biscornu
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Нohla Design Весна
Winter handanger pillow
Blue Jay/ Cойка
Янголятка
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Море .... море...
Warmth and dreams to the house
Hohla Design "Egg Bunny"
Мішочок і річний трамвайчик
Перша шкатулка


Комментарии

Популярные сообщения