Киця сплюшка

Зимова казка -частина 2-SAL
Янголятка
Нohla Design Весна
SAL Part 1
Квіткові косметичкі






Зшила ще одну мою хочушку, давно бачила пошиті варіанти від Наталі Затинацької, всі такі чарівні і милі, навіть про конкурс подумувала, коли він проводився але дойшла я до неї лише зараз. Використала свої запаси флісу, вияснилось що моя машинка його шити не любе, тому зшито майже половина в ручну. Не зовсім вона в мене семетрична, маю на увазі сердечко-кишеню, але так я і не задумувала аби все було по симетрії. Моя сплюшка романтична морська дама, так прогулялись ми з нею по побережжю нашого парку, так пофотографуватись вона любитель, і з моєю Марусею вони подружились. Погода вже далеко не сонячна тому тішусь що встигла, ато в домашніх умовах фото у мене далеко не хорошої якості.
Далі багато фото. Розправилась я зі своїми хочушками в пошитті, хоча б на даний час, пора трошки і повишивати.









http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Нohla Design Весна
Hohla Design "Egg Bunny"
Winter handanger pillow
Spring
Blue Jay/ Cойка
Warmth and dreams to the house
Christmas Star and humbug
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Christmas Candy cain
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Янголятка
Квіткові косметичкі
SAL Part 1
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Перша шкатулка
Море .... море...
"Share the love" Pillow
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Spring in the air
Victoria Sampler Summer Biscornu
Зимова казка -частина 2-SAL
Мрієм і вишиваєм
Мішочок і річний трамвайчик


Комментарии

Популярные сообщения