"Share the love" Pillow

Квіткові косметичкі
Blue Jay/ Cойка
Christmas Star and humbug
Spring
Море .... море...






Вроді і сезон ялинок уже позаду і свята вроді давно втратили свою привабливість,так як вони теж уже пройшли а все ще захотілось щось створити святкове. І захотілось певно через  тканинку фланельку використану у цукерочках з лисичкою, от так і народилась ще одна подушка. Наповнена сердечками, вроді і ялиночка але сердечка її роблять винятковою, така красуня до  Дня Святого Валентина, така собі перша валентинка на подушці. Тканинка фланелька з кліткою минулого року мені ставала у пригоді майже завжди і бачу і цей рік без неї ні як, мені здається вона для багатьох вишивок дуже пасує.
Думала довго як назвати цю подушку. Казав чоловік- а нащо ще нам одна, і так їх багато, а я відповідала -тішся що не пристаю до тебе з рамкою. Але у мене більше наволочки шиються а не подушки, а вони то всі ті самі-от таке собі виправдання шукаю. Ну подобається мені їх міняти, розглядати по кілька раз. І як є бажання і ідея зробити її-так чого противитись, треба робити)))
Саме ця у мене не асоціюється ні з різдвом чи ялинкою з іграшками. А наповнена вона у мене роздумами про любов. А що б бути ще точнішою, то вишивала я її під час двох фільмариків які мені дуже сподобались. заставляють задуматись про любов яка є в нас до життя, до рідних, близьких і коханих. І яка робить наше буття таким цікавим і щасливим якщо ми вирішуєм нею ділитись а не тримати при собі. Кому цікаво-лінки на оригінальні трейлери. Варто подивитись, можливо і вам навіються  думки і зроблять вас щасливими
Listen to you heart >
Unconditional >
От і після такого ліричного відступу-сама подушка. Дизайн від Renato Parolin, фаворит він у мене з минулого року. Тканинка фланелька клітка, вишивка на льоні 27 каунту, незрозумілого коричнувато-молочного відтінку.Нитки збірна солянка.
 Шовчики сердечка-мій скромний вклад у цей дизайн. А чим не валентинка-двійко оленів і двійко пташок, і серця повсюду.




 І смійшний кадр на останок)))




http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Spring
Christmas Star and humbug
Янголятка
Spring in the air
Зимова казка -частина 2-SAL
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Море .... море...
Blue Jay/ Cойка
Квіткові косметичкі
Мішочок і річний трамвайчик
SAL Part 1


Комментарии

Популярные сообщения