Зимова казка -частина 2-SAL

Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Spring
Blue Jay/ Cойка
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Мішочок і річний трамвайчик






Усім привіт, я до вас з другою частиною сніговика. Здається мені що в мене це перший сніговичок як картина. Наразі памятаю лише одного вишитого мною так на задньому фоні. 
Сподобався мені саме цей мужчинка, хоча від оригіналу він у мене все таки відрізняється, ну а як же я без цього. Напевне у кожної рукодільниці вийде щось своє на прикінці, і в цьому напевне весь фан, вроді інстукція одна-а варіантів втілення безліч.
Гладдю я вишиваю не в перше, але вперше шось таке більшеньке ніж квіточки, тому не судіть строго)) Снігові комочки у мене не по інструкції, довжина кожного стібка відрізняється від попереднього). Нитки у мене збірна солянка-і ДМС і шерстяні і сатинові, тай перловочка для шарфіка.Вроді непогано вийшло, але кілька промахів є. Перший-погана нятяжка тканинки на пяльця. надіюсь якось виправлю опісля,другий- гладь не дуже у мене по інструкції,третій- плетіння шарфіка мені невдавалось, губилась в петельках, ото ж він у мене як то кажуть не першої свіжості на сніговику опинився. Ну а що ж, жалко новий на мороз і сніг віддавати)) Ну і звичайно цилінд-верхня частина у мене має овідочок, в інструкціях цього немає, якось прогавила, дуже завзято взялась до роботи напевне)

Ну що ж розкритикувала я себе, тепер ваша черга.


http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Море .... море...
Янголятка
Spring in the air
Мішочок і річний трамвайчик
SAL Part 1
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Квіткові косметичкі
Blue Jay/ Cойка
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Spring
Christmas Star and humbug


Комментарии

Популярные сообщения