Мрієм і вишиваєм

Spring in the air
Квіткові косметичкі
Мішочок і річний трамвайчик
Blue Jay/ Cойка
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень






Приємно вишивати мрію а?? Юля ще місяць тому оголосила відшив своєї мрії, і скільки б добра ми не мали ми все далі про щось мрієм, кожен про своє, хто про дім, чи дитинку хто про другу половинку. І є таке повір'я в яке я дуже вірю, вишивати певну вишивку(навіть є словник), зображення що символізує щось своє і задумане неодмінно збудеться. Скажу поправді у мене повір'я повязані з вишивкою збувались, навіть найбільш недосяжні як на мій погляд. От я довго недумаючи взялась вишивати маяк від Діменшн, куплений мною набір в Мейні, пролежавший  більше року заниканий у шафі. Ну як було не купити за пів ціни, та й ще маяк на якого я заглядалась кілька років тому у Львові. Є у Львові магазин на Водогінній вулиці-там висять вишиті картини( і продаються всякі дрібниці для вишивки) одною з них був саме цей маяк вишитий на 14 Аїді, шикарний, величезний і я закохалась.
Вишиваючи маяк треба загадувати бажання-звичайно я загадала, оголошувати не буду, побачимо чи збудеться. Вишиваю по набору, близько 50 відтінків на молочній 18 Аїді. Вишивається досить легко, правда часу потребує. Та і я все відволікаюсь в процесі, то у мене іграшки шиються, то сумочка то цукерочка від Олі була. Обіцяю собі більше концентруватись саме на одному проекті але так не виходить.


 А це красень маяк на Канадських теренах, від Галіфаксу десь 40км. Гарне туристичне містечко, людей правда там живе досить мало, постійно вітряно, з моря дує щосили, незалежно від пори року. Ми були там зо два рази і постійно зривало голову і крапів дощик. Але місцинка мальовнича і цікава. Є  в маяках якась незбагненна краса, яка притягує погляд. А яке слово гарне, якщо перекласти з англійської -будинок світла-Light house. Ну що, я побігла, насичений день впереді, та ще й на маяк тре час відшукати)



http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Spring
Christmas Star and humbug
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Мішочок і річний трамвайчик
Янголятка
Spring in the air
Море .... море...
"Share the love" Pillow
Blue Jay/ Cойка
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Квіткові косметичкі
Зимова казка -частина 2-SAL
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
SAL Part 1


Комментарии

Популярные сообщения