Christmas Candy cain

Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Мрієм і вишиваєм
Море .... море...
Christmas Star and humbug
Spring






У багатьох американських фільмах з дитинства та й зараз я помічаю невід'ємні атрибути Різдва, одним з яких є цукерки і печиво, яскраве, кольорове, яке створює настрій свята. Одними з таких цукерок являються Candy cain. Для мене колишній інтерес до закордонних традицій тепер є реальністю. А в рукодільному плані і подавна, все що мерехтить на ялинці мене як сороку приваблює, а особливо щось незвичне і ручної роботи.
От прийшла до мене ідея створити такі ж цукерочки як на ялинці тільки з тканини. І малим радість і мені. Отже ще одні прикраси на ялинку. Сезон новорічних прикрас уже у всіх рукодільниць розпочатий як і мене. Скільки їх буде навіть незнаю. Але настрою вони додають хоча до свят ще далеко. Тканина-фліс, вирізаний і зішитий вручну(хоча у кого машинка полюбляє фліс-можна і на машинці). Обшиті цукерочки всім що попалось під руку. Хотіла обробити їх всі шовчиками, але шовчики у флісі просто губляться і втрачається інтерес, тому бісер, штучні морські зірочки, одним словом що хочете те можна пришити і приклеяти, і буде гарна ялинкова прикраса, і не дорога)








http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Мрієм і вишиваєм
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Blue Jay/ Cойка
Перша шкатулка
Christmas Star and humbug
Квіткові косметичкі
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Spring
SAL Part 1
Море .... море...
Spring in the air
Янголятка
"Share the love" Pillow
Зимова казка -частина 2-SAL
Мішочок і річний трамвайчик
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point


Комментарии

Популярные сообщения