Мішочок і річний трамвайчик

Янголятка
Spring
Квіткові косметичкі
Christmas Star and humbug
Spring in the air






Взялась я до переоформлення деяких робіт. Була в мене і кілька років прикрашала стіни маленька дитяча картинка-під гарною назвою Річний трамвайчик. При переїзді я її розібрала як і ше кілька десятків картинок і вже до нового оформлення картинки на стіні в мене бажання пропало. Забагато у мене тих дитячих картинок. А ось мішечка ще не було. І як на диво вийшов саме такий мішечок який я малювала в уяві. Чудний у вигляді ромашки. Стінки і дно тверді-тому дуже добре стоїть самостійно. І задумка була -саме мішечок для дівчачих гумочок і заколочок, обручів і т.д. Саме ці дрібнички як і ше кілька десятків іграшок малих розмірів немали свого місця в хаті.
Тепер мають.








Пелюстки з фетру



 Дно і стінки ось з цього самеріалу. Незнаю української назви тому-фото. Правда з дном тре було помучитись-пришивати його до циліндричної форми-ой як нелегко. Трошки зхалявила -внутрішні шви сховала за допомогою ленточки правда не дуже акуратно-але це не було важливо для середини



http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

SAL Part 1
Море .... море...
Квіткові косметичкі
Янголятка
Spring
Spring in the air
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Christmas Star and humbug
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point


Комментарии

Популярные сообщения