Spring in the air

Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
SAL Part 1
Янголятка
Море .... море...






У вас уже весна? На календарі так, на дворі ні, а у мене весна на підвіконні
Зайнялась розсадою, незнаю що з цього всього вийде,але квітучий сад у мене вже вимальовується. Посадила я лаванду, і піони, колокольчики маленьку гвоздику і ще купу всього, назв латинських не памятаю, але на малюнку з насінням виглядало суперово. От за півтора тижня у мене вже деякі насінинки такі ось довольні.
А ще вишилась у мене весна на тканинці 28 каунту, продовження Waxing Moon колекції, замінила я свою зиму на весну.Добавила де -не -де шовчики, аби веселіше, підбір кольорів і ниточок мій.Рамочка саморобна, зістарена, закохалась у спосіб -зроби сама. А застарені рамочки мені найбільше подобаються.













http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Янголятка
Море .... море...
Christmas Star and humbug
Квіткові косметичкі
Spring
SAL Part 1
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale


Комментарии

Популярные сообщения