Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale

Янголятка
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Spring
Море .... море...
Квіткові косметичкі






Ну що, дорогі мої рукодіьниці)) Особливий творчий народ. Зима уже на порозі, де-не-де уже вступила у володіння, і ми вже всі трудимся у новорічній зимовій темі.

Я все заглядаю на роботи інших, новорічних іграшок уже тьма, стільки ідей втілюються у життя. Але мене щось того року не пробирає. НЕ хочу ні шити ні вишивати іграшки на ялинку, чому не знаю. Зато саме зимова тема мене приваблює і інтерес до неї є. От одна перша зимова робота, Сал від Іринки"Зимова казка"
Дуже рада що попала, закохалась у сніговичка, получився він у мене відмінний від оригіналу, але в тому і вся задумка. Опису матеріалів не буде, у мене збірна солянка, і перловочки і бусер і різні типи і виробники ниточок. Сама робота мене дуже захопила, все таки Іринка вміє створювати гарнющі мотиви і сюжети які так і хочеться вишити. Дякую що твориш для нас рукодільну казку і ми всі є її частинками.

 Улюблений елемент у картині-годівничка. Саме вона получилась як найкраще, всі б елементи так))) Але наразі лише годівничка. Ну і звичайно уже улюблена моя саморобна рамка, фарбована лише олійною білою фарбою


Ось така у мене зимова казка)))
Дякую всім що заглянули до мене.


http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Квіткові косметичкі
SAL Part 1
Янголятка
Море .... море...
Spring
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point


Комментарии

Популярные сообщения