Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point

Spring






Усім привіт. Я нарешті можу похвалитись своєю завершено роботою у проекті "Мрієм і вишиваєм" Довго тривав у мене той процес, хоча як порахувати дні самого вишивання-то напевне назбирається повних два місяці а на ділі получилось майже 9.  
Мені випало брати останні два тижня жовтня відпустки і я за тиждень часу осилила майже 3 вишивки яка залишилась на той час довишивати.  Чоловік , ясне діло бурчав, бо майже всі дні я згорбившись вишивала ті напівхрестики. Вроді і неважка робота була, але майже однакові відтінкі ниток зливались як на схемі так і у мене на тканині, тому довго і нудно але....  Я задоволена що не розтягнула процес ще на пів року і завершила його саме цього. Не буду жалітись на пошуки рамки, зробила я свою з дуба, паспарту мені вирізали майже тиждень, ціна захмарка як на кусень картону. Фарбування рамки і висихання зайняло тиждень. Ой у мене тих історій з неякісними глейзами-назбиралась уже ціла гора, але не це головне.
Головне то мрія збулась, роботу я найшла, відбула я один проект, наступний якраз попав мені в руки саме в той день коли я завершила своє шаманство над рамкою. Тож можу з упевненістю сказати що прикмета працює, лише вірте в неї і працюйте хоч якось в тому напрямку до мрії і вона сама вас знайде. Так принаймні було в моєму випадку.
Отже сама робота-28-43 см, Аїда 18, все по набору. Ще ниток залишилось на пів картини такої ж ))





 На останок покажу кілька фото нашого холодного океану, і туману. Я мріяла поїхати фотографувати до справжнього маяка, але туман і вітри якось мені відхилили  від тої думки. У нас плюс 8 але туман, майже фільми Стівена Кінга можна знімати, саме та атмосфера.


Не знаю чи скоро візьмусь за наступний такий проект, все таки часу треба тонну, напевне період виликих робіт і пошуків рамок і розчарування у цінах у мене в минулому. Пора братись за новорічне.


http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Spring


Комментарии

Популярные сообщения