Winter handanger pillow

Янголятка
Christmas Candy cain
"Share the love" Pillow
SAL Part 1
Blue Jay/ Cойка






Зима уже наступає, у когось уже кочугури снігу, у нас лише морозець, а сьогодні на диво потепліло, клас, люблю зиму саме таку, аби все в міру. От і до хандандеру я добираюсь саме зимою. Не розумію чому але пробуджується любов до нього саме на зиму. Уже у мене одна подушка з хандандеру є, але я вирішила зробити їй подружку. Ще одну, меншу за розміром, десь 28-на 28 см. Не з великих, але з ажурно делікатних подружечок подушечок.
Матеріали. Тканина 28каунту, тепло сірого відтінку, нитки перловочки 8 і 12, голубі, сіро білі і з золотистими переходами.
 Така гама у мене асоціюється саме з зимою, дамою вишуканою і строгою, любителькою білого пухнастого хутра, з голубовато золотистими прикрасами. Норма по хандангеру виконана))) принаймні по моїм міркам.)))


Дизайн з німецького журналу, нажаль невідомий автор, і копія у мене признаюсь була припаскудна чорно біла. Маю таку слабкість взятись за щось а потім догадуватись а що ж з там намальовано. Від оригінальної схеми залишилась напевне лише форма чотирьох ромбів. Усе далі змінилось саме по собі, центральні елементи по кутам відрізняються від оригіналу, як і елементи хандангеру самого ромбіка. Кольорова гамма теж моя. Не навмисне я все змінила, просто помилилась в одному елементі і уже пізно було щось змінювати, відштовхнувшись від цього змінила все на свій смак. От так і виходить потім що вродіби задумка не моя, але змінила дизайн на стільки, що вже і можна назвати моїм. 














http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Blue Jay/ Cойка
Warmth and dreams to the house
Перша шкатулка
Зимова казка -частина 2-SAL
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Spring in the air
Квіткові косметичкі
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Мішочок і річний трамвайчик
Мрієм і вишиваєм
Янголятка
"Share the love" Pillow
Spring
Christmas Candy cain
Море .... море...
SAL Part 1
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Christmas Star and humbug


Комментарии

Популярные сообщения