Кулінарний технікум

Christmas Candy cain
Море .... море...
Warmth and dreams to the house
Квіткові косметичкі
Blue Jay/ Cойка






Сьогодні покажу ваш щось дуже рідне для мене. Можливо це ніяк не нагадує французькі вишукані дизайни і явно не яскраві американські, сьогодні щось зовсім наше рідне. Кулінарна тематика, рідні страви, такий собі довідник а що ж приготувати сьогодні у вишитій формі і на стіні. Я вважаю, що саме на кухні, частині дому де жінка проводить дуже багато часу не залежно  від того подобається їй це чи не зовсім, нам жінкам потрібний відповідний настрій для створення кулінарних шедеврів.
Радують моє око ці 10 картини уже років чотири, і у мене складається враження, що маючи більшу кухню я б погодилась вишити і ще 10 таких, нові схемки поварят все появляються і появляються і всі таки симпатичні мені що можливо буде і продовження серії.

Мариновані грибочки, помідорчики і огірочки. Ми напевне чи не остання нація слов'ян що ще досі цим займається, і не купляє все у магазинах, як це робе решта цивілізованого світу.
А як їх приємно і захопливо збирати у лісі))


Солоденький пляцок і чайочок-чи не перший десерт від якого я не відмовлюсь напевне ніколи.


Гусака я ще готувати не вмію, але колись таки попробую.

А от ікру напевне  люблять усі, і червону рибку мої домашні теж полюбляють, з чоловіком рибаком, це і не дивно.



 Маючи маленьких дітей у домі, зупка, бульйончик і борщ-перші страви які готує кожна мама.
 А от найкращі чебуреки готує моє свекруха. Кожен раз дивлячись на них, згадую їхній смак, і як в домашній атмосфері ми їх смакували і запивали домашнім вином, ах які приємні часи були. Скучаю за ними і рідними людьми


 Торт це особлива тема в мене на кухні, люблю експериментувати з ним, пробувати нові рецепти, незалежно чи є причина для тортика чи ні)

Мука дріжджі і вода-і вийде смакота. Безмежне поле для творіння










 Тема солодкого і морозива, крему і мармуляди- ця тема моїх малявок, немає спокою від них, якщо не дістанусь солодкого хоча б раз в день)


Ось така стіночка радує нас зараз щодня. Особливо приваблюють кольора моїх дівчат, розглядаємо, згадуєм, готуєм і маєм натхнення від цих поварят. Чого і мав бажаю.!!!



http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Christmas Candy cain
Blue Jay/ Cойка
Мрієм і вишиваєм
Зимова казка -частина 2-SAL
Spring in the air
SAL Part 1
Victoria Sampler Summer Biscornu
Hohla Design "Egg Bunny"
"Share the love" Pillow
Море .... море...
Квіткові косметичкі
Мішочок і річний трамвайчик
Spring
Христос Воскрес-Воістину Воскрес
Christmas Star and humbug
Мрієм і вишиваєм- Травень і Червень
Янголятка
Нohla Design Весна
Мрієм і вишиваєм Final /Rocky point
Winter handanger pillow
Зимова казка -ЧАстина 3 ./ Winter fairy tale
Warmth and dreams to the house
Перша шкатулка


Комментарии

Популярные сообщения